Kartoteki morskie są dedykowane do obsługi informacji związanych ze spedycją, ułatwiając rejestrację i analizy. Oprócz podstawowych kartotek, takich jak kartoteka kontenerów, przesyłek, konwencji, teczki spedycyjnej, dokumentów przychodowych/kosztowych itp., w systemie znajduję się również:
- kartoteka miejsc: umożliwiająca rejestrację szczegółowych danych dotyczących miejsc, w tym nazwy dokładnych adresów oraz przypisanego kontrahenta;
- kartoteka tras: służąca do rejestrowania szczegółów dotyczących punktów dowolnej trasy, takich jak dane adresowe, długości i szerokości geograficznej oraz czynności wykonywanych w poszczególnych punktach;
- katalog usług: pomocny przy wystawianiu dokumentów przychodowych, zawierający informacje o dostępnych usługach;
- grupy kosztów: wspomagające wystawianie dokumentów kosztowych poprzez kategoryzację kosztów;
- kartoteka towarów: zawierająca podstawowe informacje jakościowe o towarach będących przedmiotem spedycji;
- kartoteka statków i wiele innych.
Dzięki tym kartotekom użytkownicy systemu mogą sprawnie zarządzać danymi związanych z procesami spedycyjnymi oraz łatwo generować potrzebne dokumenty i analizy.