Moduł ZESTAWIENIA

Moduł umożliwia tworzenie zestawień na podstawie danych – uprzednio wprowadzonych i zaewidencjonowanych w kartotekach flotowych. Zestawienie pozwala na przygotowanie różnorodnych analiz – w tym, w formie graficznej. Użytkownik ma możliwość wyboru spośród różnych typów wykresów, tj. słupkowe, kołowe, liniowe, 3D, 2D, z możliwością skalowania, obracania i opisywania. Gotowe wykresy mogą być przeglądane bezpośrednio w programie, drukowane lub zapisywane do różnych formatów (w zależności od potrzeb).

PRZYKŁADOWE ANALIZY I RAPORTY
Raporty dla ochrony środowiska – program oblicza opłaty za korzystanie ze środowiska naturalnego zgodnie z aktualnymi przepisami: rozliczenie firmy według obowiązujących stawek opłat środowiskowych; zestawienie szczegółowe opłat za poszczególne samochody; koszty opłat za spalanie paliw dla poszczególnych jednostek organizacyjnych.
Raporty dot. Badań technicznych, przeglądów i polis, w tym: pojazdy z kończącymi się badaniami technicznymi; polisy według dat wygasania; planowane przeglądy pojazdów; zestawienie i statystyka szkód.
Analizy kosztów – program umożliwia analizę kosztów w wielu układach np.: wartość kosztów z podziałem na rodzaje (np. paliwa, przeglądy, myjnie, części, robocizna itp.); koszty utrzymania poszczególnych samochodów (np.: według jednostek organizacyjnych, centrów kosztowych, marek); koszty i przebiegi generowane przez danego pracownika; obroty z wystawcą faktur (np. stacją paliw, serwisem) – pomagające miedzy innymi w negocjacji rabatów; zakupy weekendowe – wykonane w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy; zakupy w czasie nieobecności pracowników (np. w czasie urlopu bądź choroby); analizy graficzne kosztów utrzymania marek/pojazdów w zależności od ich przebiegu; raporty kosztów pojazdów oraz analizy graficzne według dowolnych parametrów przy użyciu wbudowanych tabel przestawnych.
Rozliczenia eksploatacji pojazdów – zawiera dla wskazanego okresu, struktury organizacyjnej, marek, pojazdów, MPK i wielu innych, między innymi dane w zakresie: przebieg pojazdu w okresie; rzeczywiste zużycie paliwa, ilość paliwa według normy, przepał, oszczędność, średnie zużycie paliwa; koszty paliwa, inne koszty, koszty ogółem; koszt 1 km, średnia cena paliwa; średnie przebiegi pojazdów w miesiącu; porównania i weryfikację tankowań z różnych źródeł (np. transakcje paliwowe i informacje z GPS); statystyki kosztów i ilości napraw poszczególnych marek / pojazdów; tankowania niewłaściwego paliwa i tankowania powyżej pojemności zbiornika.
Raporty dotyczące rozliczania pracowników w kontekście eksploatacji samochodów: kilometry przejechane; raportów porównawczych przebiegów i limitów pracownika; koszty zakupów gotówkowych i bezgotówkowych; zużycie paliwa, przepał, oszczędność; przejazdów prywatnych.
Raporty o stanie i ruchu pojazdów: stan samochodów wg rodzajów; stan pojazdów wg struktur organizacyjnych; stan według stanowisk pracowników; pojazdy przyjęte na stan w podanym okresie czasu; pojazdy zdjęte ze stanu w podanym okresie; aktualny przydział pojazdów; historia zmian przydziałów pojazdów.
Zestawienia wyposażenia pojazdów: wyposażenie przydzielone do poszczególnych pojazdów; zestawienia samochodów posiadających wyposażenie z określonych grup wyposażeń; wyposażanie zakupione lub zlikwidowane w danym okresie.
Wiele innych niezbędnych zestawień, np.: raporty pojazdów typowanych do sprzedaży; harmonogramy ważności dokumentów pojazdów, pracowników, wyposażeń; raporty dotyczące ogumienia; analiza zyskowności koszty/przychody.