Podstawowe funkcje - PasCom Firma JPK

INFORMACJE PODSTAWOWE

  • program został podzielony na wersję podstawową oraz 6 modułów dodatkowych umożliwiających w pełni elastyczną konfigurację zapewniającą budowę oprogramowania przystosowanego do faktycznych potrzeb użytkownika,
  • program został zaprojektowany i napisany w najnowocześniejszej technologii, wykorzystując jako warstwę komunikacji z Użytkownikiem technologię graficzną Windows oraz technologię Klient/Serwer pozwalającą na połączenie wygody obsługi programu z szybkością i bezpieczeństwem profesjonalnych baz danych SQL,
  • program jest przystosowany do pracy w sieci, posiada możliwość deklarowania uprawnień dostępowych dla poszczególnych użytkowników.

WERSJA PODSTAWOWA programu zawiera podstawowe kartoteki oraz umożliwia ewidencję, szybkie odszukanie, przeglądanie i wydruk danych w zakresie:

  • baza teleadresowa kontrahentów, ich oddziałów, rachunków bankowych, korespondencji,
  • fakturowanie, ofertowanie usług oraz towarów,
  • obsługa drukarki fiskalnej,
  • rejestracja zakupów i kosztów,
  • rejestracja towarów i usług oraz ich cen sprzedaży,
  • magazyn podstawowy oraz dodatkowe (oddziały), podział na grupy towarowe, automatyczna aktualizacja stanów magazynowych na podstawie zakupów i sprzedaży (FIFO),
  • miesięczna graficzna analiza sprzedaży i zakupów,
  • rejestry sprzedaży VAT,
  • rejestry zakupu VAT,
  • deklaracja VAT 7,
  • moduł JPK.

Moduł ROZRACHUNKI

Moduł pozwalający na pełną kontrolę nad posiadanymi wierzytelnościami oraz ich techniczną obsługę poprzez generowanie baz:

  • należności,
  • zobowiązań,
  • rozliczania sprzedaży i zakupów,
  • drukowania przelewów.

Moduł K.P.i R.

Moduł generujący automatycznie:

  • księgę przychodów i rozchodów,
  • deklarację PIT 5.

Moduł PŁACE

Moduł wspomagający zarządzanie dokumentacją osobową pracowników, obsługujacy:

  • kartoteki osobowe,
  • listy płac,
  • deklarację PIT 4.

Moduł KASA

Moduł wykorzystywany do prowadzenia kasy, obsługujący:

  • dokumenty Kp, Kw,
  • raport kasowy.

Moduł ŚRODKI TRWAŁE

Moduł ten pozwala na pełną ewidencję środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych wg klasyfikacji rodzajowej, osób odpowiedzialnych oraz miejsc ich użytkowania, między innymi poprzez:

  • rejestrację wszystkich ruchów posiadanych środków trwałych i wyposażenia oraz ich modernizację, przeszacowanie, likwidację, sprzedaż – a także generowanie i drukowanie wszelkich dokumentów wewnętrznych z tym związanych,
  • amortyzację (liniową i degresywną),
  • inwentaryzację oraz druk etykiet inwentarzowych,
  • funkcję otwarcia nowego roku pozwalającą na zamknięcie starego roku i otwarcie nowego roku oraz wydruk środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych jak i wyposażenia w Bilansie Otwarcia „Stan środków trwałych na koniec roku”,
  • analizy.

Moduł ET+

Moduł ten umożliwia prowadzenie pełnej gospodarki wielomagazynowej w oparciu o:

  • generowane dokumenty magazynowe (Pz, Wz, Pw, Rw, Zw, Mm),
  • dodatkową funkcję fakturowania na podstawie dokumentów magazynowych,
  • kompletację wyrobów,
  • analizy magazynowe zawierające między innymi stany magazynu, obroty, zapasy minimum,
  • inwentaryzację,
  • opakowania obce.

Dodatkowe funkcje modułu to wspomaganie pracy w przypadkach występowania konieczności przypisywania cząstkowych kosztów do zadeklarowanych działów, osób, itp. poprzez edycję i automatyczne generowanie:

  • definicji planu kont i automatycznych reguł księgowania,
  • raportu 'Rozdzielnik kosztów’.

Moduł ten umożliwia również wspomaganie zarządu poprzez szybkie i automatyczne tworzenie szeregu analiz w dowolnym przedziale czasowym w postaci tabelarycznej oraz graficznej między innymi w zakresie:

  • analizy sprzedaży i zysku,
  • analizy zakupów i kosztów,
  • oraz inne analizy w oparciu o użytkowane bazy.
  • W analizach graficznych użytkownik może wybierać z pośród czterech form wykresów tj. wykresu słupkowego, kołowego, liniowego 3D, 2D z możliwością skalowania, obracania i opisywania. Wykresy jak i pozostałe wydruki tabelaryczne mogą być przeglądane, drukowane lub wstawiane do innych dokumentów np. MS OFFICE.