INFORMACJE PODSTAWOWE
- program został podzielony na wersję podstawową oraz 6 modułów dodatkowych umożliwiających w pełni elastyczną konfigurację zapewniającą budowę oprogramowania przystosowanego do faktycznych potrzeb użytkownika,
- program został zaprojektowany i napisany w najnowocześniejszej technologii, wykorzystując jako warstwę komunikacji z Użytkownikiem technologię graficzną Windows oraz technologię Klient/Serwer pozwalającą na połączenie wygody obsługi programu z szybkością i bezpieczeństwem profesjonalnych baz danych SQL,
- program jest przystosowany do pracy w sieci, posiada możliwość deklarowania uprawnień dostępowych dla poszczególnych użytkowników.
WERSJA PODSTAWOWA programu zawiera podstawowe kartoteki oraz umożliwia ewidencję, szybkie odszukanie, przeglądanie i wydruk danych w zakresie:
- baza teleadresowa kontrahentów, ich oddziałów, rachunków bankowych, korespondencji,
- fakturowanie, ofertowanie usług oraz towarów,
- obsługa drukarki fiskalnej,
- rejestracja zakupów i kosztów,
- rejestracja towarów i usług oraz ich cen sprzedaży,
- magazyn podstawowy oraz dodatkowe (oddziały), podział na grupy towarowe, automatyczna aktualizacja stanów magazynowych na podstawie zakupów i sprzedaży (FIFO),
- miesięczna graficzna analiza sprzedaży i zakupów,
- rejestry sprzedaży VAT,
- rejestry zakupu VAT,
- deklaracja VAT 7,
- moduł JPK.
Moduł ROZRACHUNKI
Moduł pozwalający na pełną kontrolę nad posiadanymi wierzytelnościami oraz ich techniczną obsługę poprzez generowanie baz:
- należności,
- zobowiązań,
- rozliczania sprzedaży i zakupów,
- drukowania przelewów.
Moduł K.P.i R.
Moduł generujący automatycznie:
- księgę przychodów i rozchodów,
- deklarację PIT 5.
Moduł PŁACE
Moduł wspomagający zarządzanie dokumentacją osobową pracowników, obsługujacy:
- kartoteki osobowe,
- listy płac,
- deklarację PIT 4.
Moduł KASA
Moduł wykorzystywany do prowadzenia kasy, obsługujący:
- dokumenty Kp, Kw,
- raport kasowy.
Moduł ŚRODKI TRWAŁE
Moduł ten pozwala na pełną ewidencję środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych wg klasyfikacji rodzajowej, osób odpowiedzialnych oraz miejsc ich użytkowania, między innymi poprzez:
- rejestrację wszystkich ruchów posiadanych środków trwałych i wyposażenia oraz ich modernizację, przeszacowanie, likwidację, sprzedaż – a także generowanie i drukowanie wszelkich dokumentów wewnętrznych z tym związanych,
- amortyzację (liniową i degresywną),
- inwentaryzację oraz druk etykiet inwentarzowych,
- funkcję otwarcia nowego roku pozwalającą na zamknięcie starego roku i otwarcie nowego roku oraz wydruk środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych jak i wyposażenia w Bilansie Otwarcia „Stan środków trwałych na koniec roku”,
- analizy.
Moduł ET+
Moduł ten umożliwia prowadzenie pełnej gospodarki wielomagazynowej w oparciu o:
- generowane dokumenty magazynowe (Pz, Wz, Pw, Rw, Zw, Mm),
- dodatkową funkcję fakturowania na podstawie dokumentów magazynowych,
- kompletację wyrobów,
- analizy magazynowe zawierające między innymi stany magazynu, obroty, zapasy minimum,
- inwentaryzację,
- opakowania obce.
Dodatkowe funkcje modułu to wspomaganie pracy w przypadkach występowania konieczności przypisywania cząstkowych kosztów do zadeklarowanych działów, osób, itp. poprzez edycję i automatyczne generowanie:
- definicji planu kont i automatycznych reguł księgowania,
- raportu 'Rozdzielnik kosztów’.
Moduł ten umożliwia również wspomaganie zarządu poprzez szybkie i automatyczne tworzenie szeregu analiz w dowolnym przedziale czasowym w postaci tabelarycznej oraz graficznej między innymi w zakresie:
- analizy sprzedaży i zysku,
- analizy zakupów i kosztów,
- oraz inne analizy w oparciu o użytkowane bazy.
- W analizach graficznych użytkownik może wybierać z pośród czterech form wykresów tj. wykresu słupkowego, kołowego, liniowego 3D, 2D z możliwością skalowania, obracania i opisywania. Wykresy jak i pozostałe wydruki tabelaryczne mogą być przeglądane, drukowane lub wstawiane do innych dokumentów np. MS OFFICE.